پایان دومین جشنواره قرآنی در کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر

استقبال کارکنان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از مسابقات قرآنی

 

 

قران در آستانه روز جهانی قرآن کریم دومین دوره مسابقات قرآنی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در رشته های تحقیق و ترتیل با حضور ۱۵۰قاری و معرفی برگزیدگان در شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر به کار خود پایان داد.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر در آیین اختتامیه این رقابت ها گفت: این جشنواره قرآنی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و تحقق تربیت و سبک زندگی قرآنی در بین کارکنان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار شد.

منصور همدان‌نژاد با اشاره به افزایش ۸۰ درصد مشارکت شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات اظهار داشت: استقبال خوب کارکنان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، از این رقابتها فرصتی مناسب برای شکوفایی استعداد های قرآنی و استفاده از ظرفیت هابرای تقویت سطح توانایی کارکنان است.

وی با تاکید بر ضرورت  اشاعه فرهنگ قرآنی در صنایع و شرکتها افزود: برای دومین بار است که مسابقات قرآنی را در دل مجموعه‌های کارگری برگزار می‌کنیم.

دکتر مهدی دغاغله؛ رئیس هیات داوران دومین جشنواره قرآنی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی نیز در حاشیه این رقابتها از میزبانی شایسته شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر در امر برگزاری این رویداد قرآنی تقدیر کرد.

او شناسایی استعدادها و ظرفیت های انسانی ، فنی و اجرایی  را یک از آثار مهم برگزاری مسابقات قرآنی در شرکت ها بیان کرد و افزود: توجه به کارگرانی که در خط مقدم تولید قرار دارند از مهمترین رویکردهای این رویداد فرهنگی است.

در اختتامیه این مسابقات آقایان سید جعفر ملبوبی از شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی، محمد دغاغله از شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی و محمود دغاغله از شرکت دهخدا در رشته تحقیق به ترتیب اول تا سوم شدند.

همچنین در بخش ترتیل نیز آقایان محمد کرم اله چعب از شرکت کشت و صنعت امام خمینی، مسلم خسری از شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر و مصطفی کعبی از شرکت کشت و صنعت امام خمینی مقام اول تا سوم این جشنواره قرآنی را کسب کردند.

۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ۰۹:۱۲
تعداد بازدید : ۲۰۷
کد خبر : ۱۰۶
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید