شکست نقره‌ای کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر درضیافت پنالتی‌ها

نایب قهرمانی تیم فوتبال شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر با شکست در ضربات پنالتی مقابل سیمان خوزستان
تیم های شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر و سیمان خوزستان در وقت های معمول دیدار فینال مسابقات قهرمانی کارگری کشور به تساوی بدون گل رضایت دادند و بازی به ضربات پنالتی رفت.
در ضربات پنالتی تیم کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر مقابل سیمان خوزستان شکست خورد و نایب قهرمان شد. 
در بازی فینال مسابقات قهرمانی فوتبال کارگری کشور، تیم های کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر و سیمان خوزستان امروز از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه ۲۰۰ دستگاه فولاد به میدان رفتند و در پایان ۹۰دقیقه به تساوی بدون گل رضایت دادند و سیمان خوزستان در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی رسید. 
این دیدار در نیمه نخست تقریبا پایاپای دنبال شد و هر دو تیم موقعیت های گلزنی نصفه و نیمه ای را ایجاد کردند اما دو تیم در این نیمه به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافتند.
 نیمه دوم این دیدار اما با احتیاط بیشتری از سوی هر دو تیم آغاز شد و نخستین موقعیت جدی این بازی ضربه بازیکن سیمان خوزستان بود که توسط دروازه بان امیرکبیر دفع شد تا کماکان بازی با تساوی بدون گل دنبال شود. 
 این بازی در پایان ۹۰دقیقه قانونی بازی با تساوی بدون گل تمام شد و با توجه به قانون مسابقات، دو تیم بدون وقت های اضافه به طور مستقیم راهی زدن ضربات پنالتی شدند. دیدار در ضربات پنالتی با حساب 4 بر 3 به سود سیمان خوزستان تمام شد.
۱ اسفند ۱۴۰۱ ۰۵:۴۰
تعداد بازدید : ۳۲۷
کد خبر : ۱۱۰
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید