با حضور نماینده ولی‌فقیه در خوزستان؛ از علمداران حماسه در صنعت نیشکر تجلیل شد.

جانبازان

 

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیّد محمدنبی موسوی‌فرد با تجلیل از مقام صبر جانبازان و خانواده‌هایشان، تاکید کرد، همه ما باید قدردان این افراد باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان افزود، نهال انقلاب اسلامی با خون شهیدان آبیاری شده و با فداکاری جانبازان و ایثارگران، اکنون به جایی رسیده است که در دنیا می‌درخشد.

وی ایثارگران را یادگاران ارزشمند دوران حماسه و هشت سال جنگ تحمیلی خواند که با شجاعت و دلاورمردی، در مقابل استکبار جهانی ایستادند و از این مرز‌و‌بوم پاسداری کردند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد در ادامه به راهکارهایی برای برون‌رفت از وضعیت نامناسب اقتصادی پرداخت و تاکید کرد، مدیران باید طبق امر رهبری، برای برون‌رفت از این شرایط به دنبال راهکار باشند. نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در پایان گفت، با همه این مشکلات و گرفتاری‌ها، پرچم انقلاب اسلامی به دست صاحب اصلی آن، امام زمان(عج)، خواهد رسید.

جانبازان

جانبازان، افتخاری برای صنعت نیشکر

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی نیز در ادامه این مراسم، با تبریک اعیاد شعبانیه، حضور جانبازان سرافراز ایران اسلامی را در صنعت نیشکر باعث افتخار دانست.

دکتر عبدعلی ناصری با بیان اینکه بیش از ۷۴۷ نفر از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی استخدام شده‌اند، اظهار داشت، این افتخاری برای صنعت نیشکر است که تعداد ۵۸ نفر جانباز در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

وی افزود: در برابر جانفشانی‌ها و ایثار جانبازان، قدردانی از رشادت‌ها و دلاورمردی‌های این عزیزان، حداقل کاری است که می‌توان انجام داد.

در آیین گرامی‌داشت روز جانباز و تجلیل از علمداران حماسه در صنعت نیشکر، رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان، مشاور استاندار خوزستان در امور ایثارگران، معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، معاونین و مدیران عامل کشت و صنعت‌ها و جمعی از پرسنل نیشکر حضور داشتند.

اجرای گروه تواشیح از دیگر بخش‌های این مراسم بود و در پایان، از جانبازان شاغل در شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر (سعید زمانی بهبهانی، علی معلی، قاسم جرفی، بهروز زاکر مشفق، جمشید خراجی زاده، رسول عبدویس، پژمان طالبی نیا، علی الهایی، علی شمیلی و طالب صیهونی فرد) با اهدای لوح تقدیر، قدردانی شد.

 


جانبازان
جانبازان
جانبازان
جانبازان
جانبازان
جانبازان
جانبازان
جانبازان

۸ اسفند ۱۴۰۱ ۱۰:۰۰
تعداد بازدید : ۲۷۰
کد خبر : ۱۱۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید