بیستمین سال برداشت نیشکر در کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر

بیستمین سال برداشت نیشکر در کشت و صنعت امیرکبیر / مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر:

حاصل ۲۰ سال تلاش کارکنان کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار در کشور است

با تجربه بیشتر و تلاش مضاعف بحران ها را پشت سر خواهیم گذاشت ،پیش بینی برداشت ۷۷۰ هزار تن نیشکر و تولید ۸۵ هزار تن شکر

 

بیستمین دوره برداشت نیشکر از سطح هشت هزار و ۸۷۰ هکتار از مزارع کشت‌ و صنعت نیشکر امیرکبیرآغاز شد.

به گزارش روابط عمومی ، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر در آیین شکرانه برداشت محصول نیشکر، گفت: پیش بینی می شود ۷۷۰ هزار تن نیشکر از سطح اراضی این شرکت برداشت شود.

محمد فتحی مکوند افزود: ۸۵ هزار تن شکر خام از این میزان برداشت نیشکر تولید خواهد شد و برای تصفیه ۱۷۵ هزار تن شکر خام نیز برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به بیستمین دوره برداشت نیشکر در کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر، اظهار داشت: تلاشگران شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر در همه عرصه ها همگام با سایر کشت و صنعت ها با تلاش و پشتکار و برنامه ریزی صحیح ۲۰ سالی را پشت سرگذاشتند که حاصل آن رونق تولید، ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی برای کشور است.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر ادامه داد: در این سال ها با یاری پروردگار و پشتوانه تلاش های جهادگونه پرسنل، بحران ها یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته شد و اکنون نیز در آغاز بیستمین دوره برداشت، با تجربه ای بیش از پیش و تلاشی مضاعف تلاش خواهیم کرد بار دیگر رونق به عرصه صنعت نیشکر بازگردد.

فتحی مکوند در ادامه بیان داشت: پس از بحران خشکسالی سال گذشته و سیلاب فروردین ماه امسال، عملیات کشت نیشکر به منظور جبران بخشی از خسارت ها در کمترین زمان و تلاش شبانه روزی کارکنان در سطح ۲ هزار و ۲۰۲ هکتار از مزارع نیشکر انجام شد.

وی در ادامه کسب عناوین مختلف استانی و ملی در بخش های مختلف تولیدی، ایمنی و .. را حاصل تلاش همه کارکنان این شرکت دانست و افزود: برای اولین بار در بین صنایع نیشکری ایران، شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر در سطح کشوری به عنوان واحد نمونه ایمنی، بهداشت ، محیط زیست و انرژی (HSEE) در سال ۹۸ مورد تقدیر قرار گرفت .

برداشت98-1

 برداشت98-2

 

 

۲ آبان ۱۳۹۸ ۱۰:۰۰
تعداد بازدید : ۱,۵۹۹
کد خبر : ۲۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید