یک گام تا قهرمانی نیم فصل

پیروزی مردان نیشکر امیرکبیر در هفته هشتم لیگ فوتسال نیشکر

یک گام تا قهرمانی نیم فصل

فوتسال

به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر ،  هفته هشتم دور رفت لیگ فوتسال نیشکر با برگزاری ۵ بازی چهارشنبه ۵ مردادماه به پایان رسید .

بر اساس این گزارش از بازیهای مهم این هفته تیم رده دومی نیشکر امیرکبیر به مصاف حریف سرسخت خود تیم رده هفتمی نیشکر امام خمینی رفت و توانست در یک بازی دیدنی همتای خود را شکست دهد.

محمدامین طرفیان سرمربی تیم در خصوص این بازی گفت : حضور غیره منتظره مدیر عامل شرکت جناب آقای مهندس همدان نژاد در سالن ورزشی ، انگیزه بخش شد و بازیکنان تیم با روحیه ای مضاعف به مصاف این تیم قدرتمند رفتند و موفق شدند با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست دهند.

طرفیان در رابطه با آخرین بازی هفته پایانی نیم فصل لیگ فوتسال نیشکر گفت : آخرین بازی ما مقابل تیم خوب و قدرتمند نیشکر دعبل خزاعی است که تاکنون در صدر جدول قرار دارد اما بازیکنان و کادر فنی تیم نیشکر امیرکبیر مصمم هستند که با شکست این تیم به صدر جدول صعود کنند و قهرمان نیم فصل شوند.

صادق دلپسند مهاجم تیم و آقای گل این دوره از مسابقات نیز از حمایت همه جانبه مدیر عامل شرکت در حوزه ورزش تقدیر کرد و گفت امیدواریم با تلاش بازیکنان و کادر فنی و انجام بازیهای قابل قبول ، بتوانیم جوابگوی زحمات و اعتماد مدیران شرکت باشیم.

بازی حساس و تعیین کننده قهرمان نیم فصل بین تیم های نیشکر امیرکبیر و دعبل خزاعی روز چهارشنبه ۱۲ مردادماه در سالن ورزشی توسعه نیشکر برگزار می گردد .

 

فوتسال

فوتسال

۶ مرداد ۱۴۰۱ ۱۷:۴۶
تعداد بازدید : ۹۹۰
کد خبر : ۷۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید