تولید شکر در نیشکر خوزستان 50 درصد افزایش یافت؛ هدف‌گذاری برای تولید 700 هزار تن در سال آینده

ناصری در آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی شکرستان که در شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر برگزار شد، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از تولید بیش از 610 هزار تن شکر خام در واحدهای نیشکری خوزستان خبر داد و گفت: با افزایش تولید امسال، سهم این شرکت از بازار شکر کشور به 38 درصد خواهد رسید.
دکتر عبدعلی ناصری با بیان اینکه برداشت نیشکر در هفت کشت و صنعت این شرکت به پایان رسیده، اظهار کرد: تاکنون 610 هزار تن شکر خام در این واحدهای نیشکری تولید شده است.

وی افزود: برداشت نیشکر در هفت‌تپه تا اوایل خرداد ادامه خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود با احتساب تولید این شرکت، در مجموع حدود 630 هزار تن شکر در استان تولید شود.
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر با اشاره به افزایش تولید شکر در مقایسه با سال گذشته، گفت: امسال 50 درصد بیشتر از سال بهره‌برداری گذشته شکر تولید شده است.

او با بیان اینکه در حال حاضر سهم این شرکت از بازار شکر کشور 35 درصد است، تصریح کرد: با افزایش تولید امسال، این سهم به 38 درصد خواهد رسید.
ناصری همچنین از پیش‌بینی تولید 700 هزار تن شکر در سال بهره‌برداری آینده خبر داد و گفت: زمستان بدون سرما و یخ‌بندان سال گذشته، نویدبخش برداشت محصول باکیفیت‌تر و افزایش تولید است.
 رسانه هایی که خبر فوق را منتشر کرده اند:

افزایش ۵۰ درصدی تولید شکر در خوزستان/ روزنامه نور خوزستان

برداشت ۳۸ هزار تن شکر/تسنیم

تولید بیش از ۶۰۰ هزار تن شکر در خوزستان/ ایرنا

یش از ۶۱۰ هزار تن شکر تولید شده است/خبرگزاری صداوسیما

افزایش تولید شکر در خوزستان/ رهیاب

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۵۶
تعداد بازدید : ۱۴۳
کد خبر : ۲۱۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید